ОРІЄНТОВНЕ КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ з української мови для 5-их класів на 2022 − 2023 н. р.(2 семестр)
ІІ семестр
Вимова голосних і приголосних звуків. Чергування звуків. Правопис префіксів з- (зі-, с-), роз-, без-
63
Вимова голосних звуків. Ненаголошені голосні [е], [и], [о] в коренях слів. Позначення на письмі ненаголошених голосних [е], [и] в коренях слів (повторення та поглиблення)
64
Тренувальні вправи. Орфограма (практично)
65
Вимова приголосних звуків (у тому числі приголосних у префіксах з-, роз-, без-). Уподібнення приголосних звуків. Орфоепічний словник
66
Тренувальні вправи.
Написання слів із сумнівними приголосними
67
Правопис префіксів з- (зі-, с-), роз-, без-Уподібнення приголосних звуків. Орфоепічний словник
66
Тренувальні вправи.
Написання слів із сумнівними приголосними
67
Правопис префіксів з- (зі-, с-), роз-, без-
5
68
Спрощення в групах приголосних
69
Найпоширеніші випадки чергування голосних звуків (практично)
70
Найпоширеніші випадки чергування приголосних звуків (практично)
71
Основні випадки чергування [у] – [в], [і] – [й] (правила милозвучності)
72
Тренувальні вправи
73
Уживання прийменника з і його варіантів із, зі, (зо) (правила милозвучності)
74
РМ. Особливості складання есе. Письмове есе про красу й милозвучність української мови (про транспорт майбутнього, воду в природі тощо)
75
РМ. Урок відкритих думок. Представлення власного есе
76
РМ. Діагностична (контрольна) робота. Сприймання письмових текстів / читання (тестові завдання)
Уживання м’якого знака. Апостроф. Сполучення букв йо, ьо. Подвоєння букв
77
Позначення м’якості приголосних на письмі. Уживання м’якого знака (повторення та поглиблення)
78
Тренувальні вправи
79
Сполучення букв йо, ьо
80
РМ. Будова елементарного роздуму
81
РМ. Усний докладний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами роздуму (за планом)
82
Апостроф (повторення та поглиблення)
83
Тренувальні вправи
84
Урок творчості. Візуалізація текстової інформації, переведення текстової інформації в графічну (схема, плакат, постер, малюнок, комікс, мем, мотиватор, фотоколаж, хмара слів, інтелект-карта, сторінка лейпбука, слайд-шоу, відеоролик тощо про вживання апострофа чи м’якого знака)
85
РМ. Письмовий твір-роздум на тему, пов’язану із життєвим досвідом учнів, у художньому стилі (за колективно складеним планом)
86
РМ. Аналіз письмового твору-роздуму
87
Подвоєння букв на позначення збігу однакових приголосних
88
Подвоєння букв на позначення подовжених приголосних
89
Тренувальні вправи
90
Нетрадиційний урок (вікторина, КВК, аукціон знань, рольова гра, конференція, екскурсія, телерепортаж тощо)
91
Навчальний диктант
92
Узагальнення вивченого з розділу «Фонетика. Графіка.
6
Орфоепія. Орфографія»
93
Діагностична (контрольна) робота. Вимова голосних і приголосних звуків. Чергування звуків. Написання слів (з вивченими в цьому розділі орфограмами) (тестові завдання)
ВІДОМОСТІ ІЗ СИНТАКСИСУ ТА ПУНКТУАЦІЇ
Словосполучення і речення. Головні та другорядні члени речення
94
Словосполучення. Відмінність словосполучення від слова й речення. Головне й залежне слово в словосполученні
95
Граматична помилка в словосполученнях
96
Речення, його граматична основа (підмет і присудок). Речення з одним головним членом (загальне ознайомлення)
97
Тренувальні вправи
98
Види речень за метою висловлювання: розповідні, питальні, спонукальні. Види речень за емоційним забарвленням: окличні і неокличні (повторення). Пунктуаційна помилка
99
РМ. Усний переказ повідомлення ЗМІ з визначенням актуальності й несуперечливості інформації
100
РМ. Письмовий твір-роздум у художньому стилі (за колективно складеним планом)
101
РМ. Аналіз письмового твору-роздуму
102
Другорядні члени речення.
Додаток як другорядний член речення
103
Означення як другорядний член речення
104
РМ. Есе (усно або письмово)
105
Обставина як другорядний член речення
106
Тренувальні вправи
107
Діагностична (контрольна) робота. Словосполучення і речення. Головні та другорядні члени речення (тестові завдання)
108
Урок культури мовлення. Уживання слів відповідно до їхнього лексичного значення, антисуржик, наголошування слів
Речення з однорідними членами. Звертання. Вставні слова та сполучення слів. Складне речення. Пряма мова. Діалог
109
Речення з однорідними членами (без сполучників і з найбільш уживаними сполучниками). Кома між однорідними членами речення
110
Узагальнювальне слово в реченні з однорідними членами. Двокрапка перед однорідними членами речення після узагальнювального слова. Тире перед узагальнювальним словом
111
Тренувальні вправи
7
112
РМ. Письмовий докладний переказ тексту розповідного характеру з елементами роздуму, що містить однорідні члени речення
113
РМ. Аналіз письмового переказу
114
Звертання. Поширені і непоширені звертання. Розділові знаки для виділення звертань (повторення)
115
Найбільш уживані вставні слова та сполучення слів (практично). Виділення вставних слів на письмі комами
116
Тренувальні вправи
117
РМ. Лист до рідної людини з використанням звертань і вставних слів
118
Складні речення з безсполучниковим і сполучниковим зв’язком
119
Кома між частинами складного речення
120
Тренувальні вправи
121 122
РМ. Діагностична (контрольна) робота. Письмовий твір
123
Пряма мова. Розділові знаки для оформлення прямої мови
124
Тренувальні вправи
125
Діалог. Розділові знаки для оформлення діалогу
126
РМ. Створення усного повідомлення за визначеними характеристиками на основі певної графічної інформації (діаграми, графіка тощо)
127
Нетрадиційний урок (вікторина, КВК, аукціон знань, рольова гра, конференція, екскурсія, телерепортаж тощо)
128
Узагальнення вивченого з розділу «Відомості із синтаксису та пунктуації»
129
Діагностична (контрольна) робота. Речення з однорідними членами. Звертання. Вставні слова та сполучення слів. Складне речення. Пряма мова. Діалог (тестові завдання)
ПОВТОРЕННЯ ТА УЗАГАЛЬНЕННЯ ВИВЧЕНОГО В 5 КЛАСІ
130
Лексикологія
131
Будова слова й орфографія
132 133
Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія
134
Синтаксис і пунктуація
135
Діагностична (контрольна) робота. Диктант
136
РМ. Усний переказ повідомлення ЗМІ з обґрунтуванням достовірності, повноти інформації (у разі потреби звертаючись до відповідних джерел, доречно цитуючи окремі фрагменти почутого повідомлення)
137
Семестровий контроль
138
Урок культури мовлення. Уживання слів відповідно до
їхнього лексичного значення, антисуржик, розрізнення паронімів, наголошування слів, точність і логічність мовлення
139
Підсумковий урок
140
Резервний урок
____________
Коментарі
Дописати коментар